Forside » Alpha – Tanker om tro

Alpha - Tanker om tro

Vi vil som kirke rigtig gerne invitere dig til at være med på Alpha. Alpha er et kursus, hvor man sammen kan være med til at udfordre de store spørgsmål i livet som: “Hvorfor er jeg her”, “Hvad er meningen med livet?”, “Findes der overhovedet en Gud?”

Så er du troende, ateist, buddhist, mand, kvinde, ung, gammel eller noget der imellem, så skal du være mere end velkommen til at være med!!

Alpha er et verdensomspændende kursus, som er en introduktion til den kristne tro.

Det er gratis og vi har et Alpha kursus hvert halve år, følg med på vores facebookside, hvornår næste starter.

En typisk alphaaften vil indeholde følgende:
18.30 – Spisning (Med mad fra kulturcenter Vendsyssel)
19.00 – Oplæg på tyve minutter om nogle af livets store spørgsmål.
19.30 – Samtale i grupper.
20.15 – Afslutningssamling
20.30 – Tak for i dag.

Kurset løber over de kommende 9 uger, men du skal være SÅ velkommen til at være med første aften og overveje om det her overhovedet er noget for dig.

Så har du mod på det, så kom og tag endelig din ven, nabo, kollega eller andet med, der er plads til alle.

Meld dig gerne til her på siden eller send en mail til info@kirkenkcv.dk så sikre vi der er mad nok til alle som kommer.

Vi ses!

faellesskab2